وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روند اجرای پروژه آهن اسفنجی بافق بازدید کرد

به گزارش پایگاه خبری فولاد ترند : سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر به شهرستان بافق از روند اجرایی کارخانه آهن اسفنجی با ظرفیت ۱/۷ میلیون تن بازدید کرد و عملیات بهره‌برداری از معادن ساغند شمالی آغاز شد.

این کارخانه با سرمایه‌گذاری ۲۲۴ میلیون یورویی شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران واقع در شهرستان بافق احداث می‌شود. با گشایش این کارخانه برای ۳۲۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۴۸۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود. مدت زمان اجرای این پروژه ۳۰ ماه تخمین زده شده و زمان بهره‌برداری از این کارخانه اسفندماه ۱۴۰۴ عنوان شده است.

خوراک ورودی این واحد تولیدی ۲/۵ میلیون تن گندله است که محصول خروجی آن ۱/۷ میلیون تن آهن اسفنجی می‌باشد.

مرتضوی در دومین روز حضور در استان یزد به‌منظور کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مجتمع صنعتی‌معدنی سنگ‌آهن مرکزی ایران و افتتاح نیروگاه ۲۵ مگاواتی به شهرستان بافق سفر کرده است.

بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران، افتتاح فاز ۱ جاده بافق–‌بهاباد، افتتاح فاز نخست مجموعه آبی شرکت سنگ‌آهن بافق شامل استخر و مجموعه آب‌درمانی، بهره‌برداری از فاز ۱ شهربازی مهارتی‌حرکتی و کلنگ‌زنی فاز ۲ این پروژه و بازدید از مجموعه فرهنگی‌ورزشی کارگران از دیگر برنامه‌های مرتضوی در سفر به بافق استان یزد است.

فولادترند
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x