فولاد رادمهر چهارمحال و بختیاری

واحد صنعتی فولاد رادمهر چهارمحال و بختیاری پس از دو سال افتتاح شد

واحد صنعتی فولاد رادمهر چهارمحال و بختیاری پس از دو سال افتتاح شد

فولادترند -چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: واحد صنعتی فولاد رادمهر در فاز سوم شهرک صنعتی شهرکرد پس از دو سال با حضور وزیر اقتصاد افتتاح شد.

فضل‌الله رحمتی ۱۷ خردادماه با اشاره به اینکه شرکت بهپویان فرآوری رادمهر یکی از تولیدکننده‌های بخش خصوصی است، اظهار کرد: این شرکت با هدف ایجاد یک مجتمع تولید انواع شمش‌های فولادی با استانداردهای بین‌المللی در فاز سوم شهرک صنعتی شهرکرد تاسیس شد.

وی افزود: عملیات اجرایی این کارخانه در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در زمینی به مساحت ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۴۳۲ متر آغاز و در تیرماه ۱۴۰۲ به بهره‌برداری نهایی رسید، گرچه پروانه بهره‌برداری این واحد دی‌ماه سال گذشته اخذ شد.

میزان سرمایه‌گذاری انجام شده را ۸۶ میلیارد تومان برشمرد و گفت: میزان اشتغال ایجاد شده ۱۲۰ نفر و ظرفیت تولیدی سالانه ۳۰ هزار تن است.

رحمتی گفت: این مجتمع قادر به تولید بیلت فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی با سایزها و مقاطع متنوع می‌تواند نیازهای داخلی را تامین و به عنوان تامین‌کننده صنایع پایین‌دست فولادی نقش مهمی داشته است، کما اینکه محصولات تولیدی می‌تواند در کارخانه‌های تولید میلگرد، تیرآهن، نبشی و تسمه به مصرف برسد.

منبع: ایسنا

 

فولادترند
  • صفحه اصلی
  • تولید
  • واحد صنعتی فولاد رادمهر چهارمحال و بختیاری پس از دو سال افتتاح شد
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x