رئیس بانک روسیه: در حال آماده شدن برای تحریم های بیشتر هستیم

پایگاه خبری فولاد ترند – الویرا نابیولینا، رئیس بانک روسیه، که به کرملین کمک کرد ضربه تحریم های گسترده به دلیل حمله به اوکراین را جذب کند، گفت که در حال آماده شدن برای مقابله با مجازات ها با هدف تقویت اقتصاد این کشور است.
به گزارش فولاد ترند ، نابیولینا در مصاحبه ای با RBC News که روز دوشنبه منتشر شد، گفت: «بازسازی اقتصاد روسیه “بسیار سریع” پیش می رود، زیرا کسب و کارها با تحریم ها سازگار می شوند.»
وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه اعلام کرد که بانک‌هایی را که معاملات روسیه در زمینه های نیمه‌رساناها، بلبرینگ‌های توپ و سایر تجهیزات لازم برای ماشین جنگی تسهیل می‌کنند را تحریم می کند، حتی اگر آنها از انجام آن بی‌اطلاع باشند. اتحادیه اروپا نیز در 15 دسامبر از دوازدهمین بسته تحریمی علیه روسیه حمایت کرد.
نابیولینا در این مصاحبه گفت که پرداخت‌های مرزی همچنان «مشکل بسیاری از کسب‌وکارها» است. او گفت که چالش‌های «بسیار جدی» در توسعه تأمین مالی بلندمدت نیز وجود دارد.
نابیولینا گفت: «نمی‌توانیم بگوییم که به همه چالش‌ها پاسخ داده‌ایم. اما با این حال، نظر من در مورد توسعه بخش مالی و پایداری آن کاملا مثبت است.»

فولادترند
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x