صادرات فولاد ایران

افزایش تولید فولاد با هوش مصنوعی

افزایش تولید فولاد با هوش مصنوعی

موضوع استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی و هوش مصنوعی از مدت‌های قبل مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است و اهمیت این موضوع بیش از پیش نمایان شده است.

به گزارش فولادترند، آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک شرکت خدمات ارتباطی رایتل و شرکت ذوب آهن اصفهان، از هلدینگ‌های وابسته به شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) ظهر امروز پنج شنبه ۵ مهرماه در حاشیه سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران ماینکس) برگزار شد.

در این مراسم که عارف نوروزی مدیر عامل شستا، حسین ملازاده مدیر عامل رایتل و مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان حضور داشتند،

ملازاده با اشاره به استفاده از فناوری‌های نوین در افزایش بهره‌وری گفت: توسعه هوشمندسازی و استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی می‌تواند به افزایش بهره وری کمک کرده و این موضوع یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.  موضوع استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی و هوش مصنوعی از مدت‌های قبل مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است و اهمیت این موضوع بیش از پیش نمایان شده است.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به هدف این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه در راستای اجرای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری و ارتقای جایگاه ایران در زمینه هوش مصنوعی و نیز مصوبات برنامه هفتم توسعه با هدف بهره مندی از ظرفیت‌های هوشمندسازی هوش مصنوعی صنعتی، گسترش خدمات ارتباطی و تحول دیجیتال در هلدینگ‌های شستا و در نتیجه افزایش بهره وری و شفافیت منعقد شد  و محور آن همکاری در  ارایه خدمات هوشمندسازی و ارتباطی به منظور افزایش بهره وری، افزایش درآمد یا کاهش هزینه کاهش خطا‌های انسانی افزایش کارایی و بهبود تجربه مشتری است.

به گفته کوهی از ده سال قبل موضوع ساخت آلیاژ‌های ریلیز در ذوب آهن آغاز شده و امروز بسیاری از خصوص متروی تهران و سایر کلان شهر‌ها با تولیدات ریلی ذوب آهن به بهره برداری می‌رسد.

منبع: خبرگزاری داشجو

فولادترند
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x